05.11.2018

Październik 2018

Koniec października to praktycznie koniec prac konstrukcyjnych.
Wykonaliśmy ostatni strop w segmencie A. Pozostały nam jeszcze do wykonania mury w zakresie 5 piętra, jednak na to przyjdzie czas dopiero zdjęciu szalunków stropowych.
W segmencie B zakończyliśmy prace dekarskie związane z uzyskaniem szczelności. Pomijając klapy wentylacyjne oraz zamknięcia szachtów, śmiało możemy powiedzieć, że dach segmentu B jest skończony. Na elewacji szczytowej segmentu B zdjęto już rusztowanie, dzięki czemu widać docelowy kolor elewacji, który zostanie powielony na elewacji szczytowej segmentu A.
Wewnątrz budynku trwają prace instalacyjne i wykończeniowe. Na bieżąco montujemy także stolarkę okienną w obu segmentach.

01.10.2018

Wrzesień 2018

Wrzesień z wyjątkowo łaskawą pogodą pozwolił nam na zabetonowanie jednego dnia dwóch stropów: ostatni strop w segmencie B oraz strop nad piętrem 4 segmentu A.
Segment B uznajemy zatem za skończony w zakresie stanu surowego otwartego.
Dach segmentu B przygotowany jest już na wejście ekip dekarskich, które zaczną prace lada dzień.
Na elewacjach szczytowych rozpoczęto prace izolacyjne. Trwają prace instalacyjne oraz wykończeniowe w zakresie ścian działowych z GK.
Tymczasem segment A posiada już mury w części mieszkalnej na piętrze 4. Na piętrze 5 kończymy słupy oraz głowice, by w październiku zalać ostatni strop.
31.08.2018

Sierpień 2018

Prace na placu budowy postępują zgodnie z planem.
Wykonaliśmy strop nad piętrem 4 segmentu B. Wymurowaliśmy wszystkie ściany i przygotowujemy się do ostatniego stropu nad 5 piętrem. Piętra mieszkalne 1 i 2 w tym segmencie posiadają już ścianki działowe przygotowane na wejście instalatorów.
Segment A pnie się w górę swoim tempem.Zakończyliśmy już prace budowlane na kondygnacjach biurowych. Prowadzimy prace na 4 piętrze.
W hali garażowej trwają prace instalacyjne.

31.07.2018

Lipiec 2018

Lato w pełni.
Bardzo wymagający miesiąc na budowie z uwagi na panujące upały. Na szczęście, nie zwalniamy tempa i prace posuwają się do przodu.
Wykonaliśmy łącznie trzy betonowania stropów: betonowaliśmy przygotowany na koniec czerwca strop segmentu A nad piętrem 2 i strop segmentu B nad piętrem 3. Na koniec miesiąca wykonaliśmy strop nad 3 piętrem segmentu A.
Pracę rozpoczęli już elektrycy, którzy wykonują instalacje w hali garażowej.
W sierpniu planujemy wpuścić na budowę dwie kolejne ekipy: instalatorów wod-kan oraz ekipy wykończeniowe na zabudowy ścian działowych

29.06.2018

Czerwiec

Upalny czerwiec upłynął głównie przy pracach w segmencie A na stropie nad poziomem+2.
To ostatnia kondygnacja w tym segmencie realizowana w formie open space.
Kolejna kondygnacja posiada funkcję mieszkalną, zatem przed nami sporo prac murarskich do wykonania.

W segmencie B wykonaliśmy wszystkie mury do poziomu +3 włącznie, dzięki czemu możemy układać kolejny strop.

Hala garażowa przygotowana jest już do wejścia ekip instalacyjnych, które zaczynają swoje prace w lipcu.

01.06.2018

Maj 2018

Mamy już strop nad pierwszym piętrem segmentu A. Prace na budowie postępują, zatem konieczne stało się zabezpieczenie całego frontu budynku rusztowaniem z daszkiem. Postawiliśmy betonowe słupy okrągłe dla kolejnej kondygnacji. Murujemy ściany drugiego piętra.

Segment B posiada już wszystkie ściany drugiego piętra. Lada dzień będą płyty stropowe nad drugim piętrem oraz montaż biegów schodowych w klatce schodowej tego segmentu.
W połowie czerwca strop nad drugim piętrem segmentu B będzie już zabetonowany.

02.05.2018

Kwiecień 2018

Na budowie pracę rozpoczął drugi żuraw wieżowy, który obsługuje głównie segment B.
Aktualnie zbroimy i szykujemy do betonowania strop nad I piętrem segmentu B. Parter oraz I piętro posiadają już komplet ścian wydzielających lokale i korytarze.

W segmencie A zabetonowaliśmy strop nad parterem oraz wykonaliśmy wszystkie ścianki. Wykonaliśmy także rampę zjazdową do hali garażowej.

03.04.2018

Marzec 2018

Zamykamy strop nad halą garażową w obrębie dziedzińca.
Stawiamy mury segmentu A i B.

Przed Wielkanocą mamy zalany strop nad parterem segmentu B, a także wykonaną większość ścian na parterze segmentu A. Montujemy pierwsze, prefabrykowane balkony żelbetowe.

Już planujemy i organizujemy postawienie w kwietniu drugiego żurawia wieżowego, który będzie pracował głównie przy segmencie B.

01.03.2018

Luty 2018

Kontynuujemy prace w podziemnej hali garażowej.
Wykonujemy słupy, ściany żelbetowe, klatki schodowe, zbiornik retencyjny.
Częściowo zamykamy halę garażową stropem (w obrębie segmentu A). Do zamknięcia pozostaje nam jeszcze część hali w obrębie dziedzińca.

Realizujemy kolejne etapy prac w segmentach A i B.
Rozpoczęliśmy prace murarskie w segmencie B.

05.02.2018

Styczeń 2018

Realizujemy ściany pionów komunikacyjnych – klatki schodowe i szyby wind w obu segmentach budynku. Betonujemy pozostałe ściany i słupy hali garażowej.

W połowie stycznia, w miesiąc od pierwszego betonowania, stawiamy żurawia wieżowego na placu budowy. Po odbiorze UDT żuraw zaczyna pracę.

Styczeń kończymy zrealizowanym stropem typu filigran nad halą garażową w części pod segmentem B budynku.